Tristam Eyes

I had a whole other post planned for today, but They arrived! My Legends.😀

And I couldn’t wait to try out my first A England polish, and immediately put on Princess Sabra aka Tristam Eyes (thus named for the cat-eye green it is).

Ok, so everything I’d read about it is true. The application was creamy buttery perfection in two coats.🙂

And my little princess approves.

And I think it matches her eyes as well.😉

So I utterly adore this polish and I’m already thinking I should do another little haul from A England…

***

Meanwhile, the Alessandro spring collection Track Me has arrived in Estonia and there are some spectacular polishes there… one gorgeous duochrome especially. Be on the look-out for my choices!

Here’s a little peek-a-boo!

MLV.

8 thoughts on “Tristam Eyes

  1. Kui palju sa a-englandist tellisid neid lakke ja mis postikulu eestisse saatmisel tuli? Ma nii väga tahaks saada kõiki neid holo glitteritega lakke, aga mul pole seda samust krediitkaarti. Just nädal tagasi mõtlesin, et äkki saaks kellegiga ühiselt tellimuse teha, nii et ma teen pangaülekande, aga nüüd juba hilja. Vapustavalt ilusad on need!
    Aga äkki kui sa järgmine kord plaanid välismaalt midagi tellida, siis lepiks kokku?

    Ma muidu ise ka otsustasin, et hakkan lähitulevikus küüneblogi pidama. Ma rõhun rohkem küünedisainidele küll. Hetkel postitan vaid pilte tumbler’isse, aga tahaks ka blogspoti vms teha, koos õpetustega iga disaini juures.

    • Hei-hei!🙂 Kui mina eelmine nädal tellisin oli neil ülemaailmne tasuta kohaletoomine. Nii et postikulu polnud. Tulid kenasti viie päevaga kohale.🙂

      Võib kokku leppida, aga muidu pole üldse raske. Ma kasutan maksmiseks PayPali kuna usun selle turvalisusesse ja pole üldse krediitkaarti vaja. Vähemalt mul seda pole.

      Ja edu blogiga! It will take over your life!😉 Anna teada kui tegema hakkad, eksole.🙂

Leave a Reply

